Dustanya Hamba

Sesungguhnya memanggil-manggil di kegelapan malam burung merpati yang bertenggek di atas dahan kayu.ia terus sahaja memanggil-manggil sedangkan aku asyik dalam tidurku...

Bohong!sebenarnya bohong aku demi Ka'bah!seandainya aku benar seorang yang asyik dengan Allah sudah tentu burung-burung itu tidak mendahuluiku menangis...

Aku mendakwa bahawa aku seorang pencinta yang bersangatan dahaga untuk bertemu kekasih,namun kenapa aku masih belum pandai menangis seperti menangisnya binatang...-Imam Ghazali ( nasihat ke-10,Ayyuhal Walad)

Wednesday, March 3

Gambar-Gambar Menarik di Kursus PTB


TERSERGAM..Kompleks Pentadbiran HPA di Jejawi,Perlis


SEGAK..Penulis bersama dengan Pengarah Urusan 2,HPA iaitu Tn Hj Fisal..


REHAT...Setelah hampir 3 jam bercakap tanpa henti..Tuan Pengarah menjamu selera di ruang makan...


NAZAM HPA...Peserta sedang menyanyikan lagu Tema HPA sebelum program bermula...


DEMO..Pengrah Urusan menunjukkan cara yang betul pembetulan tulang kepada salah seorang peserta kursus...


PENGARAH...Tn Haji sedang menerangkan rangka program kepada peserta yang terdiri daripada kakitangan HPA dari seluruh negara...


KHUSYUK...salah seorang peserta PTB sedang membaca buku program sebelum taklimat bermula....



LATIHAN...Peserta diberi urutan secara percuma....

sekian dulu untuk sesi ini..

Penulis ialah Pelajar Tajaan HPA di China.

0 comments:

Post a Comment